? ??????????????Unbelievable (Pink)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (83 Ratings)??76 Grabs Today. 21223 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????Love to Hate? ????? ?? ???Rating: 4.7 (51 Ratings)??62 Grabs Today. 18559 Total Grabs. ??????Preview?? | BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, March 1, 2010

OnCe again~~

Sekali lagi~~jiwa aku kacau teringat kat umah. Dah berapa hari aku mimpi famili aku, ni dah kes berat neh..homesick aku menjadi-jadi bila dengar kabar tok xberapa sihat, pas tu bang ei plak xleh berjalan coz dia nyer tissue lutut terkoyak ++ mak pun sakit lutut lagi...hukhukhuk

kat laman ni je la yang aku leh curhat..kawan2 pun sama2 homesick, xnak la bagi diaorang sedih lagi~~

Lagi 4 bulan aku nak balik..sabar banyak2 SYAZA. Kejap je masa berlalu tu. Ya Allah..kau permudahkan segala urusan sebelum kami balik Malaysia, pak2 emigrasi siapkanlah KITAS kami semua cepat...

Kenapa la kami kat sini nak balik malaysia banyak masalah sangat n complicated, nak kata jauh 3 jam je nek plane. Kalah aku nak blik kedah dari shah alam dulu, 6 jam perjalanan tu..kematu bontot aku lam bas lama2~~missing hOme (T.T)

4 comments:

Pika pongpong said...

huhu....
shut my prenn...
jgn sedeyh2 oke!!

sabar...sabar...sabar....

rehat n honeymoon (ceh honeymoon..!)
hanya akan dirasai n dimikmati oleh mereka2 yg benar2 berjuang n berusaha keras sebelum nya...
sooo in order to really2 gumbira n tenang hati, senang hati masa balik di sini nati sygilah indonesia dgn besar hati selama 4 bulan ni yek...


hihii...

yg akn terus menyemak di sini...
pikapongpong...

daaaaa...

syaza said...

oh pongpongku...tma kaceh:D
big hug for u...(dr jauh je...hukhuk)

FaizRodzi said...

salam ziarah..
slalu bila blogwalking conteng kt shoutbox..
tp dh xda...kt cni je la..

happy blogging~

syaza said...

trima kaseh lwat blog ni..
faiz rozi kan??