? ??????????????Unbelievable (Pink)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (83 Ratings)??76 Grabs Today. 21223 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????Love to Hate? ????? ?? ???Rating: 4.7 (51 Ratings)??62 Grabs Today. 18559 Total Grabs. ??????Preview?? | BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, March 15, 2010

sistem serabut...

arghhh!!!tensionnya aku ari ni...baru lepas exam blok bioethic. Dah la buhsan yang amat lecture dia. Yang aku geram sangat ni sistem exam serabut. X bleh blah soklan every year repeat, best actually,dapat past year dari senior, jawab and score~~xde improvement langsung.


Aku paling fed up lecturer yang jaga exam cakap xserupa bikin. Suruh orang silent handset, suruh orang diam time exam. Tapi diaorang sendirinye nset memekak time orang jawab exam!!pa kessss,gerom tol aku, kali sekali xpe la jagk,may be diaorang lupa. Ni tak, 2 3 kali plak tu, ganggu konsentrasi la b**g*ng!! Paling kurang ajar nya lecturer bleh bergelak ketawa kat belakang dewan. Ingat auditorium ni warong kopi bapak korsng ke!!

Kemuncak kegeraman aku bila dapat soklan exam yang serabut. Kejap diaorang ubah style soklan time ngah jawab exam. Kalau announce guna microphone xpe la jgak,ni mcm ckap sorang2. Kejadian jadi sebentar tadi, dah orang belakang xdengar ape yg lecturer kat depan ckap. Aku tanya la lecturer yang terdekat untuk kepastian. So, dia jawab la pertanyaan aku.

Then, lepas exam on da way balik rusun, bincang la perubahan soklan td. Tup2, information yang aku tanya lecturer yang terdekat tadi dia jawab salah. Information yang salah....BANGGANG tol!! Ko klau xtahu tolong la tanya balik lecturer kat depan td..ni x wat kepahaman sendiri..Ni kau menyusahkan student, buknnya nak tolong student...bek ko xyah jd lecturer klau malas nak mamposs!!!!&@#@#@^!@)(*^&^%@%#^@*

tensionnya aku!!

0 comments: