? ??????????????Unbelievable (Pink)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (83 Ratings)??76 Grabs Today. 21223 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????Love to Hate? ????? ?? ???Rating: 4.7 (51 Ratings)??62 Grabs Today. 18559 Total Grabs. ??????Preview?? | BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, February 21, 2010

Astronot MAS landing d bumi Makassar





Hari ini skali lagi aku dkezutkan utk pg ke Baruga Patarani ( betul ke aku eja nma dewan time nk grad ni )..


Bukan untuk amek ijazah, tp untuk join talk Dr. syeikh muzafar...
Untung gak la aku dpat study kat Unhas ni, aku bleh jumpa tokoh2 yg aku tingin sangat nak jumpa.
Hari tu my precious idol Tun Dr. mahathir mohamad, hari ni plak leh jumpa angkasawan negara.
Semuanya terjadi dlam masa terdekat ni...ish2, bgus tol..;D

So, today i can hear da real experiences of being an astronaut from Dr. syeikh... Selama ni dengar berita je la kan. Sekali lagi, credit for Tun Dr. mahathir..dialah yg negotiate ngan Russia nk antar rkyat Mlaysia ke angkasa. You r da best la Tun...;D

Bila aku tengok video2 yg Dr. Syeikh tayang td, ssah tol nk jd angkasawan and he was coming here today not encouraging us to become astronaut, but to become what we wanna be. Of course, sapa yg nak jd astronaut tu leh la gak..need a lottttttttt of works n d important thing is what we called 'REZEKI'...

Back to da video..hehehe( melencong tmpat len lak ) dapatla aku tengok org kat ISS tu mandi ( bsahkan bdan je, xmandi nmanya tu :D ), makan, tidor, buang hadas besar+kecik...seksa je tengok nk wat projek tu..hehehe

And...the interesting one, dpat tengok dia wat experiment simple, ntok bdak2 la kan..
pasal air terapong..surface tension..bla..bla..
Mmang best and menarik..

Well..benda yg pling menjentik sanubari aku bila dengar lagu 'Standing in the eyes of the world'.
Mula la aku tingat kat Malaysia..huhuhuhu :(



4 comments:

syaza said...

pika..akhirnya!!
blog aku leh komen..tq so much :D
miss u 2..mmmmuah

Pika pongpong said...

yeayyyyyyyyy!!!
suke2..

miss u n dr. muzphr too..
mmmmmuuahhhh

erk?? dr. muzphr
;p

Anonymous said...

ooo....bru taw dah da blog....

syaza said...

hehehe..rjin2 la bkak:D