? ??????????????Unbelievable (Pink)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (83 Ratings)??76 Grabs Today. 21223 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????Love to Hate? ????? ?? ???Rating: 4.7 (51 Ratings)??62 Grabs Today. 18559 Total Grabs. ??????Preview?? | BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 4, 2010

Diri yang kerdil

Ya Allah...sesunnguhnya aku hamba-Mu yang kerdil lagi hina ini memohon maaf atas dosa2ku selama ini..


Hari ini aku rasa macam aku ni seorang yang menyedihkan..seorang yang tidak mengenang budi~

Iman yang aku cuba bina selama 20 tahun ni hanyalah senipis daun bawang..entah2 kulit bawang lagu kuat dari aku..

Mudahnya aku percaya dengan siraman kata2 manis..mudah nya aku lupa pendirian aku selama ini...mudahnya~

Ya Allah.. aku mengerti keimanan ku hanya turun naik turun naik saja...iman yang goyah..iman yang rapuh..iman yang goyang..belum padu iman ku ini ya Allah terhadapMu..sesungguhnya aku hamba-Mu yang hina..aku malu menadah tangan memohon kepadaMu...jiwa yang hanyut dibawa arus bisiakn syaitan durjana... malunya aku padaMu YA Allah..

Saat aku susah..baru aku mengingati Mu Y Allah..hinanya hambu Mu ini Ya Allah...hinanya~(T_T)


1 comments:

Pika pongpong said...

shut my pren...
:)
don't worry dear..
Dia Maha Pengasih.. Dia Maha Pengampun..
Bersyukurlah kerana
dengan kasih sayang Dia..
Dia sedarkan kita..

Dia tahu hambanya lemah.. kita tdk ada daya upaya...
Ada masanya Dia sengaja membiarkan kita buat silap dulu.. dengan tujuan utk kita kenal yang mana betul.. yang mana salah..

Sekarang Dia dah bagi petunjuk dan hidayah dan kita dah mengku kesilapan kita..

Dia Maha mengetahui..

Sentiasa berdoa moga dittapkan iman di hati...

Dun Worry ok.. Yang lepas biarkan berlalu.. senyum lah sbb Dia memberi petunjuk atas segala yg kita dah lakukan...

Misshh u LAH!


~"Have faith in wut U do.. and U'll make it thru..."


taking care..
tata
:p