? ??????????????Unbelievable (Pink)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (83 Ratings)??76 Grabs Today. 21223 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????Love to Hate? ????? ?? ???Rating: 4.7 (51 Ratings)??62 Grabs Today. 18559 Total Grabs. ??????Preview?? | BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, May 26, 2010

countdown again~uwee

hehehe..muka bahgia nih, lagi sblan lbih aku nk blik malaysia..haha

tak sabar nya..insyallah klau tak dak aral melintang 9/7 ni aku akan nek flight terbang selama 3 jam (jer..) untuk jejak kaki di tanah bumi terchenta ini~sungguh puitis aku dmalam dini hari nih..hihi

pika!! wait for me...hihi

2 comments:

Pika pongpong said...

yeahhhh3!!!!! aku rasa mcm nk p tggu hg kat airport ja tahu.
hg turun mana weyh.. KLIA ke Bayan Lpas?

amin.. moga semuanya selamat..
:D

syaza said...

aku trun LCCT...nk blik kedah xtau cam na nk blik plak~hihi